محلی برای خواندن و پیدا کردن کتاب های مورد علاقه

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مدیر یک دقیقه ای نوشته جانسون و بلانچارد

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ب.ظ

کتاب مدیر یک دقیقه ای نوشته جانسون و بلانچارد

۱۹۸۱

“هر کسی که با مدیر کار می کرد، احساس امنیت داشت. هیچ کسی احساس کنترل شدن یا ترس و تهدید نمی کرد چون همه از ابتدا می دانستند که مدیر چه می کند و علت کارهای او چیست. ”

“وقتی او در صندلی خود نشسته بود و فکر می کرد، مدیر یک دقیقه ای جدید متوجه شد چه فرد خوش بختی است. او می توانست نتایج بیشتری را در زمان کمتری بدست آورد. “

 

کتاب مدیر یک دقیقه ای با مردی شروع می شود که برای مدیریت صحیح به سازمان های متعددی مراجعه می کند. اما سازمانهایی را می بیند که با مدیران متکبر هدفشان فقط سازمان است و ظاهرا هم سازمان موفقی به نظر می رسند اما کارکنانشان ناراضی و ناموفق اند و یا برعکس مدیران آسان گیر و کارمندان راضی؛ در اینجا به نظر می رسد  مدیران دو نوع اند:

  • گروهی فقط به دستاوردها و سود سازمان
  • و گروهی به فکر کارکنان و افراد در سازمان توجه می کنند.

سرانجام مرد جوان مدیری را در نزدیکی شهر خود می یابد به دیدار او می رود شاید در مورد مدیریت یک دقیقه ای چیزهایی شنیده باشید.

بله ایشان میگویند من مدیر یک دقیقه ای هستم چون در زمان کوتاه با افرادم به نتایج بسیار خوب می رسم. این نوع مدیریت یکی از تکنیک های ساده  مدیریتی است.

اصل مدیریت یک دقیقه ای برای ایجاد یک محیط کار و رفتار مناسب که همه  افراد از کارکردن لذت ببرند.


لینک این کتاب👇 


دانلود

  • amir parham

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی